SİTE RAPORU
24 saatte 60 Haber eklendi
Toplam 129 yorum yapıldı
Yerel bir gazetede
ortalama 40 haber bulunur
SİTE İÇİ ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
 
GÜNCEL | GÜRSU'DAN CİDDİ İDDİALAR
Gürsu
MHP Körfez İlçe Başkanı Zeki Gürsu, AKP Körfez Belediye Başkan adayı İsmail Baran ve meclis üyesi adayı Faruk Denli hakkında ciddi iddialarda bulundu
28 Şubat 2014 Cuma 12:36
Tacettin ZINGIL

MHP Körfez İlçe Başkanı Zeki Gürsu, Körfez Belediye Başkan adayı Salih Şirin ve belediye meclis üyesi adayları Körfez Taşköprülüler Derneği ile Körfez Avcılar ve Atıcılar Derneği’ni ziyaret etti. Ziyaret sırasında derneğin sorunları dinlendi ve çözüm önerileri üretildi. Salih Şirin, göreve gelmeleri halinde avcılar için bir atış ve eğitim poligonu yapacaklarını Taşköprülüler Derneği’nin de faaliyetlerine destek vereceklerini belirtti. Şirin, ilçeye bilgi evi de kuracaklarını belirterek, “Merkezi köylere banka ATM’leri kurduracak. Yine merkezi köylere acil durumlar için ambulans koydurtacağım’’ dedi.


BELGEYİ SUNARIM
Daha sonra söz alan ilçe başkanı Zeki Gürsu, konuşmasında önemli bir iddiada bulundu. Gürsu, şu anda AKP Körfez Belediye Başkan adayı olan İsmail Baran’ın Yarpaş’ta genel müdür olduğu dönemde tazmiant almak için kendisini kovdurmaya çalıştığı ancak Pehlivan’ın bu duruma müsade etmediğini iddia etti. Gürsu, Baran’ın çaresiz kalınca istifa ettiğini ileri sürdü. Ayrıca belediye meclis üyesi adayı olan Faruk Denli’nin de Hereke koordinatörü iken Yarpaş ve Körpaz’dan olmak üzere çift maaş aldığını ileri sürdü. Gürsu, “Faruk Denli her iki şirketten de 4 bin 750 lira tutarında ikişer maaş alıyordu. Yani 9 bin 500 lira maaş alıyordu. Bunu inkar ederlerse belgelerimi de sunacağım” dedi. 

[ 3000 ] defa okundu
[ 15 ] adet yorum yapıldı
YORUMLAR
MEHMET AVCI; TEBRİKLER BAŞKAN
28 Şubat 2014 Cuma 12:51
ZEKİ BAŞKAN İŞ HAYATINDA DA SİYASETTEDE BİR ÇİZGİSİ VARDIR BOŞ YERE KONUŞMAZ BELGESİZ KONUŞMAZ .ZATEN AKP BATTI BATACAGI KADAR HIRSIZLIK RÜŞVET DİYİNCE AKLA AKP GELİYOR VE BUYRUN ZEKİ BAŞKANDA BİR TANESİNİ AÇIKLADI BU ARADA ZATEN KÖRFEZDE AKP BUYUK HATA ETİ ADAY KONUSUNDA ARKASINDAN GELEN PARARALEL RÜZGAR İLE AKP OY KAYBETİ BİRDE KÖRFEZDE FALİYETE ZEKİ BAŞKAN GİRİNCE MHP ŞANSI BUYUDU AKP OY VERENLERDE UYANDI UYANMAYAN KESİMDE DİNİ KONUDA BAKMAYA BİYAT ETMEYE ÇALIŞIYORLAR AMA GERÇEKLER ORTADA BAŞBAKAN VE AKP TÜRKİYEYİ BU DURUMA GETİRİDİ KÖRFEZDE DE ETKİLERİ GÖRÜLDÜ ARTIK KÖRFEZE YAKIŞAN BELEDİYE MHP BELEDİYESİDİR ALACAGI OY BUYUKTUR AKPDEN VAZ GEÇENLER VE BELEDİYEYİ ALAMICAK OLANLAR MHP OY VERMESİ BİR VATAN BORCUDUR.TBRKLER BAŞKAN MONTAJSIZ SAHTE OLMAYAN DELİLER İLE BİTİR İŞLERİNİ....KÖRFEZDE YENİ BELEDİYE BAŞKANI SALİH ŞİRİNDİR.........
has korfezli; yalannnnnn
28 Şubat 2014 Cuma 13:01
Sen ne içiyor sayın Gürsu başkanın maaşı o kadar değil.belgem var demişsin göster o zaman sizin siyasetiniz çamur at izi kalsın bırakın bu işleri sizin milliyetçilik felan hikaye solcu komünist birini aday yaptınız.vazgecin bu işlerden
harun öztürk ; zekı görsuyu
28 Şubat 2014 Cuma 16:59
ben mhp verecem oyu ama zeki görsuyu hıc sevmem işim olmaz onların yaptıklarını kımse yapmadıı bu körfezdee bı de kunuşuyuu nasıl bı ınsalar anlam veremıyumm ama oyum mhpyee
okan kara; baran mı ?
28 Şubat 2014 Cuma 13:02
ismail baranın adaylığı körfeze hatta kendine de sürpriz oldu. peki onu aday yapan kimdi neydi ? sizce ihaleye fesat karıstırmakla yargılanan birisi böyle bir dönemde akpden aday gösterilirmiydi ? akp bu dönemde herkes kar ederken , körfez ilçesinde bir giyim mağazasını işletemeyen iflas ettiren bir kişiyi aday gösterme riskini alırmıydı ? yılların yunus pehlivanı varken , körfez akp kurucusu olan yıllardır ilçe baskanı olan engin koyun varken neden ismail baran ? acaba bu işin arkasında numan kurtulmuşmu var yoksa fikri ışıkmı var ? bu arada körfez belediyesi meclis üyesi adaylarını körfez ilçe baskanı ve ismail baran belirledikten sonra sayın bakan fikri ışık tarafından o liste iptal ettirip yeni listenin yapıldığı , kendi çalışacağı ekibi bile kurdurulmayan ismail baran sizce belediye baskanlığı yapacakmıdır ? yoksa 2 dönemdir olduğu gibi belediye baskanı baskası ama belediyeyi yöneten baskasımı olacaktır. nasıl mı ? yunus pehlivan belediye baskanıyken muzaffer bastopcunun sağ kolu mehmet sendoğan belediyeyi yönetmişken ismail baran gibi vizyonu misyonu hiçbir basarısı olmayan bir belediye baskanının belediyesini kim yönetecektir ? anlayacağınız kör
körfezli; çok doğru okan
28 Şubat 2014 Cuma 16:30
okan kardeş süperrr yazmışsın dostum anlıyacagımız körfez sallantıda ama kımse bunun farkında değil
körfezli; çok doğru okan
28 Şubat 2014 Cuma 16:30
okan kardeş süperrr yazmışsın dostum anlıyacagımız körfez sallantıda ama kımse bunun farkında değil
ahmet fırat; bunların hesabı sorulsun
28 Şubat 2014 Cuma 13:33
Körfezde MHP tek başına iktidara gelecektir allahın izniyle lakin sizden allah için tek isteğimiz bunların hesabını o dinsizlerden sorun...
körfezli; tek başına
28 Şubat 2014 Cuma 18:02
ahmet bey,zaten belediyelerde tek başına ş
körfezli; tek başına
28 Şubat 2014 Cuma 18:02
ahmet bey,zaten belediyelerde tek başına ş
MEHMET; BELGELİ HEM DE....
28 Şubat 2014 Cuma 13:53
KÖRFEZ HALKI TAKİP ETSİN BAKALIM BELGELERİ GÖSTER DİYEBİLECEKLER Mİ? SALİH ŞİRİN,E YAKIŞIR ÜÇ HİLAL.
Ts_61 osman; rezillik
28 Şubat 2014 Cuma 14:41
zeki başkanım sen bir tanesin.boş konuşmazsın senin duruşun buna müsade etmez,aslında maaşları yetmiyordur bende emekli maaşımı hibe etsemmi acaba,unuttuğun bir şey var başkanım onlara verilenler dindarlara göre başbakana gönderilmek üzere zekattır,sen onları pislikleriyle başbaşa bırak ve yoluna devam et inşallah belediyeyi alırız ve maskeleri düşer,baksana gider ayak yolun altına havuz ve park yapılıyor son yeme galiba,daha önce nerde idiler acaba,baran aday oldu ya bende uzaya giderim,baranın aday ve fikri ışık gibi birinin bakn olduğu bir ilde artık ne diyelim,allah yar ve yardımcın olsun her zaman seninleyiz,kişiler önemli deil sen orda ol yetere bize seni seviyorum başkan dik duruşuna ve karizmana hastayım,,,,,
mithat ; has körfezliye cevap
28 Şubat 2014 Cuma 15:51
Siz ne içiyosunuz veya maddemi kullanıosunuz yani müthi kafalar yaşıyosunuz.Diyeceğim o ki sen hiçbirşey bilmeden konuşan koyunun tekisin seversiniz hırsızlığı allah büyük mahşerde hesabını verin bunların yetim hakkı yemek kolay deil canınız cehenneme
körfezli; HIRSIZLAR
28 Şubat 2014 Cuma 23:41
Körfez halkı 1999-2004 yılları arasında zeki gursunun ve mhp li belediyenin yaptığı hırsızlıkları unutmadı ve asla unutmayacaktır. İsmail Baran gibi bir insana çamur atmaya utanmıyormusunuz .
körfez; BELGE
28 Şubat 2014 Cuma 23:44
elinde belge olan halk ile paylaşmayan ya yalancıdır yada üçkağıtçıdır .
körfezlii; HIRSIZLAR
28 Şubat 2014 Cuma 23:46
1999-2004 yılları arasında zeki gürsunun hırsızlıklarını ve mhp li belediyenin yolsuzluklarını cümle alem bilir kendi üçkağıtçılıklarını başkasına yamamaya çalışan şerefsizleri millet tanıyor sandıkta derslerini verecek .
GÜNCEL KATEGORİSİNE AİT DİĞER HABERLER
 
KÖŞE YAZARLARI
Güngör ARSLAN