SİTE RAPORU
24 saatte 81 Haber eklendi
Toplam 211 yorum yapıldı
Yerel bir gazetede
ortalama 40 haber bulunur
SİTE İÇİ ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
 
SİYASET | CHP’NİN BÜYÜKŞEHİR ADAYI; TARHAN
CHP’nin Büyükşehir adayı; Tarhan
CHP Parti Meclisi, 5 aday adayı arasından Tahsin Tarhan’ı Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak ilan etti
22 Aralık 2013 Pazar 22:03

CHP Parti Meclisi bir çok ilin ve ilçenin belediye başkan adayını açıklamıştı. Başkan adayları belli olan iller arasında Kocaeli yoktu. Umutlar bir sonraki Parti Meclisi’nin toplanacağı gün olan 5 Ocak’a kalmıştı ki, gecenin ilerleyen saatlerinde büyük bir sürpriz yaşandı. CHP, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adayının iş adamı Tahsin Tarhan olduğunu duyurdu. 


MAÇ İZLİYORDUM 
Aday gösterildiğini evde Galatasaray maçını izlerken basından öğrenen Tahsin Tarhan, “Sorumluluğumun ağır olduğunun farkındayım. Elbette çok mutluyum ama asıl mutluluğu 30 Mart’ta iktidar olduğumuz güne saklıyorum. Ben bu işi bir görev olarak görüyorum. Yıllardır partim için, ülkem için bir şeyler yapıyorum, görevler alıyorum. Adaylığım bunun sonucudur” dedi. 
 

ANKETTEN ÇIKTIM
Geçtiğimiz hafta yapılan bir anketle Büyükşehir için kamuoyunun kimi istediğinin ölçüldüğünü ve anketlerin kendisini gösterdiğini belirten Tarhan, “Yapılan anketten ben çıkmışım” dedi. Adaylığı açıklandıktan sonra olumlu tepkiler aldığını belirten Tarhan, diğer aday adaylarının da kendisini arayarak tebrik ettiğini söyledi. 


TAHSİN TARHAN KİMDİR?
Aslen Gümüşhaneli olan Tahsin Tarhan, 2002 yılından beri aktif siyasetin içinde. SHP’nin Gebze kurucu ilçe başkanlığını yapan, SHP Parti Meclisi üyeliğine de seçilen Tahsin Tarhan, 2011 yılı genel seçimlerinde CHP Kocaeli Milletvekili adayı olmuştu. CHP’de örgütlerden sorumlu genel başkan yardımcısı danışmanlığı görevinde de bulunmuştu.

[ 9965 ] defa okundu
[ 23 ] adet yorum yapıldı
YORUMLAR
Nicomedia; Doğru karar
22 Aralık 2013 Pazar 22:42
Şimdi oldu işte. CHP nin Büyükşehir belediyesini alması biraz daha kolaylaştı. Gebze den oy alabilecek tek adayı aday yapmaları doğru karar. CHP ye büyükşehiri kaybetmesinin nedeni gebze deki akp ile oy farkının fazla olmasıdır. İzmit merkezde chp tulum çıkartırsa. Gebzedende geçen seçimlere göre oylarını 2 katına çıkartırsa Tahsin Tarhan büyükşehiri almamak için neden yok ki hele hele bu kadar başarısız beceriksiz İbrahim Karaosmanoğlu karşısında kazanmak daha kolay olucak.....
kartepeli; dıdısının dıdısı
23 Aralık 2013 Pazartesi 00:17
Romanya kendi evinde andorra ya yenilirse,belçikada almanyayla en kötü berabere kalırsa,bizde deplasmanda brezilyayı yenersek finallerdeyiz gibi olmuş biraz yorumunuz.tamam karaosmanoğlu beceriksiz,vaatlerinide yapmadı ama chp içinde çantada keklik değil bu seçim.ayrıca kazanamasada sancaklınında bayağı bir oyu var göreceksiniz.
gümüş; gıdıklamana gerek yok gülüyor
22 Aralık 2013 Pazar 22:54
CHP nin istiharesi çıkmaz. ha ha ha.....
serdal türk; yazık
23 Aralık 2013 Pazartesi 00:39
bu seçim karalara nasıl verilirdiye uğraşsan başaramaz kimse chp il ve genel merkezinden başkaları başaramaz.sayı chp liler boşuna uğraşmayın 13 sıfır karalara hayırlı olsun
mertenver@otmail.com;
23 Aralık 2013 Pazartesi 00:53
Gazetenizi internetten sürekli takip etmeme rağmen bu aday gözlerime yabancı geldi.Ne olur biraz akıl,biraz iletişim,gerisi kendiliğinden gelir.Kişiler yerine toplumun menfaatlerinden yola çıkarsak daha kolay olur sonuç almak.
%80 LE KESİN KAZANIR; bu kim yaaa
23 Aralık 2013 Pazartesi 09:15
sandıklar patlar;:):):):)
cemo; hırsız var
23 Aralık 2013 Pazartesi 09:24
Bukadar hırsızlık yolsuzluk olaylarından sonra hala akp adayına oy vermek bu vatana ihanet etmek aynı zamanda hırsızlığa ortak olmak demektir .Ben isterimki bundan önce akp ya oy vermiş arkadaşlar iktidarı sorgulasın biz bu oyları size hırsızlık yapasınız diyemi verdik daha size oy moy yok desin.
ibrahim ümit; var....
23 Aralık 2013 Pazartesi 09:48
Yolsuzluklardan dem vur sonra kalk İstanbul da Sarıgül ü aday yap.... CHP çok komik...
veli küçük; cemoya
23 Aralık 2013 Pazartesi 10:40
daha çok beklersin kemik yağmasını...
Ayakkabıcı- veli nin ; duası
23 Aralık 2013 Pazartesi 23:20
At-beygir gözlüğünü çıkar artık, takım tutar gibisin,,duanı yazmışsın amma beklediğin gelmeyecek.,,son araba bu bağçeşmeye gider özal-çiller-mesut gibi,
ibrahim ümit; yok artık....
23 Aralık 2013 Pazartesi 09:46
Geçen seçimlerde Darıca Belediyesi için aday adayıydı, 5 yıl sonra Kocaeli B.B adayı... Ha bu arada da Kocaeliden CHP milletvekili adayıyıydı son genel seçimlerde. Yahu Sefa Sirmen- Fikret Toker seçim kaybettiği yerde Tarhan ın şansı sıfır.. Gebze de bu şahsı tanıyan yok ki gebzeliyim... CHP çok büyük bir hezimete hazırolsun
MURAT; CHP+MHPAKP
23 Aralık 2013 Pazartesi 09:59
Zaten büyükşehiri mhp,küçükşehiri chp kazansın diye yazılmış senaryo.Seçmen sandıkta ittifak yaparsa belki tutar!
f bostan; tahsin tarhan adam gibi adam
23 Aralık 2013 Pazartesi 14:25
sayın tahsin tarhan saygın kişilikli adam gibi adamdır bilmeyenlere duyurulur yorum yaparken dikkat edelim önce kim olduğunu öğremelim sonra yorum yapalım
yunus emre;
23 Aralık 2013 Pazartesi 15:33
yorumcu arkadaş belliki tahsın tarhandan haşligini aliyor tahsını kocaeli halkı tanımaz eger tanırsa chp 3.partı olur
kamil kantar; tahsnnnnn
23 Aralık 2013 Pazartesi 15:41
yazıklar olsun chp genel merkezine kocaeli-iline bu hakareti yaptı tahsını aday göstrmekle chp kocaelinde tahsın adaylıgıyla acık gerı arayla 3 olur
ckoseler; militan AKP liler
23 Aralık 2013 Pazartesi 15:25
İstediğinizi yapın. AKP yi iktidar yapan sizin yüzde beşi bile bulmayan oylarınız değil sade vatandaşın oyları. Hani şu bırak kutuda dolarlara sahip olmayı, ayakkabıyı kutuda bile alamayan, pazardan poşet içinde alan sade vatandaş. Sonunuz başladı,sonuna hazır olun.
gökdeniz karadeniz; şeffaflık
23 Aralık 2013 Pazartesi 16:29
Bu memlekette herkes kendi hırsızını koruduğu müddetçe - iktidar ya da muhalefet ayrımı yapmaksızın - acaba ne kadar yol alabiliriz?
buralı; bu ne telaş
23 Aralık 2013 Pazartesi 17:55
bu ne telaş a k p liler . 800 lira ile geçinmeye çalışanlar 800 milyar dolar çalanları savunmaya calışıyorlar ya şaşırıyorum seka parktan başka hiç birşey yapamamış türkiyenin en borçlu beldiyesi yapmış birini savunuyorsunuz ya hayret .
Mehmet adnan; TAHSİN TARHAN
23 Aralık 2013 Pazartesi 21:08
Bence bölgeyi iyi bilen bir aday cıkarılmaydı diye düşünüyorum tahsin bey bildiğim kadarıyla oraların yabancısı kimse onun tanımaz etmez o da kimseyi tanımaz etmez diye düşünüyorum bölgede tanınan kariyer yapmış bir aday en sağlıklı olurdu hayırlısı olsun ama tahsin beyle büyük şehir kazanılmaz büyükşehirden aday adayı olmadan önce yani 2-3 sene büyükşehir ve bölgelerinde en azından çalışmalar yapıp kendinden söz ettirmesi gerektiğini düşünüyorum kısa bir süre var yeter sürede ne yapıla bilir açıkcası üzücü bir tablo ortaya çıkacak diye dişünüyorum ...
izmitli; bu kim
23 Aralık 2013 Pazartesi 23:24
ya kocaeli türkiyede mülki sınırları ile büyükşehir olan iki ilden biri diğeri istanbul böyle büyük bir belediyenin büyükşehir belediye başkanı adayı olacak kişi aday olduğunu evde maç izlerken öğreniyor bu nasıl bir ciddiyetsizliktir chp büyükşehirden umudu kesmiş bu adam değil başkan 3.parti bile olamaz akp %60 mhp%20 chp%13 oy alır bunu yazın bir yere bu tahsin tarhana değil oy sokağa atacağım çöp poşetini vermem
cemal şentürk; tahsin kazanır
24 Aralık 2013 Salı 00:25
chp için en iyi adaydır gebze çevresini toprlar bu da chp için yeterli beceriksiz 20 milyar dolar harcayan karaosmanoğlu nda kocaeli yi kurtarır başarılar tahsin taran
paşalı; işlem tamam
24 Aralık 2013 Salı 00:27
Şahıs olarak izmit te tanınmamasın ne kadar önemi var,gebzeden, ve Gümüşhaneli , daha önceden aday olmuş, chp içinde çalışmış tanınan biri ,gebzeyi alan büyükşehri alır,osman karaları bağlandı,*KARPUZ KESECEDİK,
Barbaros; hata
24 Aralık 2013 Salı 08:10
başkan adayı ali akdemir hoca olmalıydı. kocaeliye yakışan bu değil.
SİYASET KATEGORİSİNE AİT DİĞER HABERLER
 
KÖŞE YAZARLARI
Güngör ARSLAN
Birileri UYARSIN..!
Güngör ARSLAN
Serpil ÇOLAK
Lastik-İş’in tesislerini örnek alın!
Serpil ÇOLAK
Zeynep AKAR
Anahtar kelime: Baştakiler öyle istiyor!
Zeynep AKAR
Birgül YÜRÜKER
Yetmez ama Demirtaş!
Birgül YÜRÜKER
VEFATLAR
24.07.2014
24.07.2014
24.07.2014
23.07.2014
23.07.2014
23.07.2014
22.07.2014
22.07.2014
ANKETLER
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde kime oy verirsiniz?
Toplam Oy :11387
  Ekmeleddin İhsanoğlu

  Recep Tayyip Erdoğan

  Selahattin Demirtaş

  
BİRİNCİ SAYFA
BİZİMSPOR BİRİNCİ SAYFA