SON DAKİKA
SİTE RAPORU
24 saatte 61 Haber eklendi
Toplam 57 yorum yapıldı
Yerel bir gazetede
ortalama 40 haber bulunur
SİTE İÇİ ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
 
EKONOMİ | PİRELLİ GEÇİCİ İŞÇİ ALIYOR
Pirelli geçici işçi alıyor
Türkiye’nin en büyük lastik farikası Pirelli kendi bünyesinde çalıştırılmak üzere işçi alacak
20 Şubat 2014 Perşembe 15:52

Kartepe’de bulunan Türk Pirelli Lastik Fabrikası, geçici işçi alacak. Müracaatlar www.tplgecici.com adresinden TC kimlik numarasıyla yapılacak. İşe alınmadan önce mülakattan geçirilecek işçiler, 6 ay çalıştırılacak. İşe alınacak kişilerde 19 yaşından gün almış, 29 yaşından gün almamış, meslek yüksekokulu mezunu, endüstri meslek lisesi mezunu, teknik lise ve dengi okul mezunu olmak şartı aranıyor. Ayrıca sağlık koşullarının lastik fabrikasında çalışmaya uygun olması gerekiyor. Alınacak işçi sayısı başvuruya göre belirlenecek.

[ 9813 ] defa okundu
[ 22 ] adet yorum yapıldı
YORUMLAR
emekçi; 6 ay sonra herkes kendi yolun
20 Şubat 2014 Perşembe 17:01
git 6 ay boyunca cabnını dişine tak onca insanın kaprisini çek egosunun olmasını bekle mesaiden basını kaldırma 6 ayın sonunda çalışan adamı çıkarsınlar kadroya yan gelip yatan çalışmayan siyasi sendika müdür vb. tanığı olanları alsınlar böyle bi düzen işte buradaki düzen çalışan değil adamı olan kadroya kalıyor yani buralarda
sinan; girmeyin
20 Şubat 2014 Perşembe 17:25
gir çalış 6 ay boyunca sonra siyasi çevrelerde tanıdığı ve dayısı olanlar daimi kadroya kalsınlar
ahmet acar; zataen kadro hazır
20 Şubat 2014 Perşembe 20:26
alınacaklar işe başlamadan zaten belli sendika ve müdür yakınları gençler sakın umutlanmayın saglık sıfır aynnen oglumu kullanıp tabiri caizse attılar 6 ay sonra sessizce kartı basmadı kapıda kaldı gençler insana acımaz buralar hele sendika lastik işse satar işçiyi brisadaki 64 kişi gibi
gladyo; EMEK HIRSIZLARI
20 Şubat 2014 Perşembe 18:06
işçi kelımesı hafıf kalıyor suna gecıcı KÖLE desek daha mantıklı olur ben pazarda lımon satarım yıne o cehenneme gelmem
ah ah; kandırmayın insanları
21 Şubat 2014 Cuma 14:15
ahh ahh insanları hep böyle kandırıyorsunuz. bende iki yıl 6 aylık süreçle çalıştım. tüm yorumlarda ki gibi lanet bir yer. insanlığın geldiği noktayı gösteren yer. 13 ay eşşek gibi çalıştım. hafta tatili mesai demeden çalıştım. eğer verdiğim emek aldığım ücretten fazlaysa eğer hakkım varsa helal etmem. şuna helal etmem, ümitle alınıyorsunuz çalışıyorsunuz hep umut aşılıyorlar son gün geliyor tekmeyi atıyorlar. nerede bu devlet nerede insanlık geçici işçilik kalksın. kadrolusu izin yapacak di yazın kavurucu sıcağında umutla çalışan insanların emeğine yazık. allah reva görmez size. devlet bu yasayı düzenlesin. torpili olmayan bir kişi giremez.
merve; Sakın başvurmayın
20 Şubat 2014 Perşembe 19:39
Girmeyin kendinizi oynatmayın bu devirde herşey torpil iki lafı bir araya getiremeyenler adam şuan !!
AMELE MEHMET; HESAP GÜNÜ VAR UNUTMAYIN
20 Şubat 2014 Perşembe 21:10
Ben iki lastik fabrikasında da 6 şar ay geçici çalıştım.inanın çalışmak kelimesi çok hafif kalır,tatil yapmadan,gece,gündüz,hafta tatili ölümüne çalıştım.Çalışırken iki fabrikada da şeflerim ,asistanlarım bir kişi alınsa sen alınacaksın dediler.Çünkü hem çalışkandım ,hem eğitim durumum hemde fizik olarak çok yapılı biriyim ,anlıyacağınız o fabrikaya en uygun işçi bendim.Ama iki fabrikada aynı sonla karşılaştım.kadroya kalanlar açıklandı ben yokum tabiki yıkıldım.Babam emekli 5 nüfusuz başka işi olan yok.Şefime soruyorum asistanıma soruyorum abi niye olmadı.iki fabrikadada aynı cevap valla abisi ben elimden geleni yaptım ama sendika liste verdi sendikanın listesinde yoksan olmuyor.inanın hiç hak etmiyen sırf sendikada tanıdığı var diye bir sürü adam giriyor benim gibi canını dişine takan ihtiyacı olanlar alınmıyor.Bu haksızlığa sendikanın sebep olması insanın dahada ağırına gidiyor ama yukarıda Allah var bu haksızlıkların hesabını elbette soracaktır.ben sebep olanları Allaha havale ediyorum.
osman ; hayal zamanı
20 Şubat 2014 Perşembe 22:19
şimdiden söyleyim ayakkabı üzerine basan elinde tesbiği olan adam bulun bu tiplere sendikacı diyoruz. yoksa boşa yırtınmayın
fatihhh; ...
20 Şubat 2014 Perşembe 22:33
torpil yoksa bedavadan gitmeyin
kerem; ezdırılıp,somurulmeyın
20 Şubat 2014 Perşembe 22:40
uzun sure pırellıde mutahıtte calıstım cok berbat bır yer anandan emdıgın sutu burnunuzdan getırırler basını nereye cevırsen ıse yaramaz,kendını begenmıs amırler.bu yazdıklarım gecıcı ıscıler ıcınde gecerlııdr lıse mezunundan asagısı alınmayacak derler torpıllen ılkokul mezunu gırer ben sahıtım..torpılın en cok oldugu yerr..
pirelli;
21 Şubat 2014 Cuma 00:40
Yalan kobusna mutahitte hangisinde calistin buradaki arkadaslarin hepsi amirinden memuruna kadar hepsi harika insanlar sen yalan söylüyorsun bu fabrikada 1500 kisi çalışıyor elbet oyle kisilerde olabilirama koskoca camiaya bbunubahlayamazsin.ben 4yildir buradayim kadroluyum ne geci isci iken nede kadrolu ikn boyle birisiyle karşılaşmadım ama seni bilmem
Mustafa - TORPİLİN YOKSA GİRME;
21 Şubat 2014 Cuma 00:16
Torpiliniz yoksa başvurmayın bile. Orada geçici çalışmak bile torpille. 6 ay sonunda müdür - sendikacı dayısı amcası olmayanların yüzüne dahi bakmıyorlar. Boşu boşuna sağlığınızdan olursunuz..
Ensar Keskin; HAKKINIZI KORUYUN
21 Şubat 2014 Cuma 03:46
Sakın girmeyin bu tür işlere kullandırmyayın kendinizi ya adam gibi alınlar ya almasınlar. Bu düzene izin vermeyin
mehmet topal;
21 Şubat 2014 Cuma 07:44
Bende bu fabrikada calistim.torpiliniz yoksa gitmeyin bosuna yipranirsiniz fizik i ve psikolojik olarak
murti; canını seven
21 Şubat 2014 Cuma 08:00
canını ve aklını seven sakın başvurmasın.abim 5 sene once 6 ay çalıştı geçici işçi olarak nazi kampları gibi.psikolojisi bozuldu artık vardiyalı işlerde çalışamıyor korkuyor.eğer akıl sağlığınızdan olmak istiyorsanız koşa koşa gidin!
izmitli; adalet yok
21 Şubat 2014 Cuma 10:28
Ben bu fabrikada üç yıl önce çalıştım,canımı dişime taktım,kadrolu iki işçinin yaptığı işi yaptım,fabrikadan içeri koşarak giderdim,neden biliyomusunuz,borcum vardı işsiz kalmıştım,hiç laf işitmeden 7 ay takdir edilerek çalıştım.öte yandan sabah işe geç gelen,mesai yapmayan performansı düşük olan arkadaşlar kadroya kaldı,yaş problem değil arkadaşlar benim zamanimda 35 yaşında adam girdi..Sendikanın birkaç tane yalakaları var,karacanın yanında gezerler ilkokul mezunu bile değil,iki tane koyun versek akşama kadar kaybeder..Hakkımı sendika temsilcilerine,genel sekretere ve bu düzeni kuran karacana helal etmiyorum,bir insana ümit veripte yarı yolda bırakanlar,iki cihandada o insanın hakkını ödeyemez,dinimiz böyle der.SİZ ÖNCE BURADAKİ ADALETİ SAĞLAYIN ONDAN SONRA İŞÇİNİN HAKKINI ARAYIN..
CELAL; GENEL AMA...
21 Şubat 2014 Cuma 10:51
Emeklilik yaşının 65 olduğu ülkede 29 yaşından gün almamış,6 ay sonra güle güle diyecekleri ama bu 6 ay boyunca kadro umudu aşılayıp eşek gibi çalıştıracakları delikanlılar arıyorlar...adaletin batsın dünya...müslümanlığı türklüğü yok bu işin artık...ömürlerimiz ipotek ediliyor...köleliğimize şükretmemiz isteniyor...çocuklarımızın yüzüne bakacak ve tüm bunlara gıkımızı çıkarmadan yaşadığımız,hatta beterin beteri var buna da şükür diyerek bir de övdüğümüz halde namusluyuz diyeceğiz utanmadan...
ferdi tayfur; bu yazılanların hepsi doğru ar
21 Şubat 2014 Cuma 11:55
kendinize yazık etmeyın bır buçuk mılyara calısın ama kafanız rahat olsun saglıgınzdan olmayın
ALİ; cv
21 Şubat 2014 Cuma 12:30
Bİ SİTEYE BAŞVURU YAPMAYA GİRİNDE GÖRÜN BÜTÜN BİLGİLERİ İSTİYORLAR SANKİ EVLENİYORUZ SİZENE BİZİM KİMLİK BİLGİLERİMİZDEN YOK YOK CİLT NO YOK AİLE SIRA NO
alper41; köle aranıyor
21 Şubat 2014 Cuma 14:41
.insanların umutlarınla bile bile oynuyorlar,bu işi sendika çözmesi lazım,geçici izin yedekçisi diye bir hadise olabilirmi Lütfen bu işi çözün genç arkadaşlarımız hayatlarını kurmak için mücadele veriyor..Bu mebalin altında kalmayın sayın yetkililer..
sert sertkalem; kendinizi sömürtmeyin.
21 Şubat 2014 Cuma 22:30
bunlar fabrikaya işçi değil eşşek alıyorlar.altı ay odun taşitacak sütünü sagacak sonra mezbahaya gönderecek.
HEPSİ YALAN...; UMUT TACİRLERİ....LANET OLSUN
26 Şubat 2014 Çarşamba 05:18
YORUMU OKUYACAK KARDEŞLERİME>>>>BEN 4YIL ÖNCE GİÇİCİ OLARAK RADYAL KISMINDA ÇALIŞTIM..MESAİSE MESAİ..LASTİKSE LASTİK YAPTIK..ANCAK BEN VE BENİM GİBİ__TORPİLSİZLER__ANCAK KENDİMİZİ KULLANDIRDIK..SOYUNMA ODASINDAN BİLE MESAİYE GİDENLERİ GÖRDÜM!BİZE OZAMANDA DAHA ÖNCE ÇALIŞANLAR SÖYLEMİŞTİ..TORPİL YOKSA GİTME DİYE AMA ANLAMADIK HAYELLER..VERDİKLERİ YÜKSEK MAAAŞ..AMA GERÇEKTENDE HAYALMİŞ HEPSİ SADECE KENDİMİZİ KANDIRDIK AYNISI BİRİSA VE GOODYEAR İÇİNDE GEÇERLİ..EĞERKİ TORPİL YOKSA GİTMEYİN ÇÜNKİ ONLAR SADECE YAZIN TATİLE GİDEN KADROLULAR İÇİN KENDİLERİNE AMELE ARIYO HEPSİ UMUT TACİRLERİİ....
EKONOMİ KATEGORİSİNE AİT DİĞER HABERLER
 
KÖŞE YAZARLARI
Güngör ARSLAN
Tokat gibi TEPKİ..!
Güngör ARSLAN
Serpil ÇOLAK
Ulaşım zammı için imza kampanyası
Serpil ÇOLAK
Zeynep AKAR
Bu çocuklar sürünüyor!
Zeynep AKAR
Birgül YÜRÜKER
Aslansınız Karatepe Köyüüüü!!!
Birgül YÜRÜKER
VEFATLAR
20.09.2014
20.09.2014
20.09.2014
19.09.2014
18.09.2014
18.09.2014
18.09.2014
18.09.2014
18.09.2014
18.09.2014
ANKETLER
Sizce KOÜ Rektörü kim olmalı?
Toplam Oy :3466
  Mithat Fırat Özer

  Başar Çolak

  Sadettin Hülagü

  Esat Harmancı

  Ali Demirci

  Recep Tarı

  Nurettin Abut

  Özdal Dillioğlugil

 

  
BİRİNCİ SAYFA
BİZİMSPOR BİRİNCİ SAYFA